5 Mart 2011 Cumartesi

YETERİNCE İÇERSEK

Bugün unutacağım seni. Bugün. Şimdi dışarı çıkacağım. Herhangi bir numara seçeceğim rehberden. Ya da herhangi bir adam sokaktan, bardan. Nereye giderim bilmem. Ama sen gittiğim yerden dönmeyeceksin benimle. Zaten hiç dönmedin belki de. –Mış gibi yapmak benim en sevmediğim. Senin ise en iyi becerdiğin. En yaralayanın, en kıvrandıranın. Canım hiç acımadı aslında can acısı değil bu. Etime battı yaptıkların, santim santim kanattı. Tüm bunları otobüsteki çifti gördükten sonra düşündüm biliyor musun? Oğlan öyle sarılınca kıza… Ne bileyim. Ben kendimdeyim sanarken kendim bende değilmiş. Gitmiş, çoktan gitmiş. Anlamamışım. Şimdi çıkıyorum. Başka kollara abanacağım bu gece. Ellerinin çirkin olması da önemli değil. Öncesinde epey içersem bütün eller güzel, bütün adamlar aşık, bütün geceler sabahsız ne de olsa. En güzeli, yarın sabah kalktığımda ise içim sensiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder